Veel gestelde vragen

Daikin/Rotex raadt aan om jaarlijks een onderhoud te laten uitvoeren op warmtepompen en stookoliebranders. Voor gaswandketels volstaat een onderhoud om de 2 jaar.
Indien u het verlengde garantiepakket tot 8 jaar aankoopt, is de bovenstaande onderhoudsfrequentie een vereiste.

Uw erkend Daikin installateur zal uw installatie registreren. Daarna kan u een account aanmaken met de registratiecode die u via e-mail ontvangt. Deze code kan u ook terugvinden op de Stand By Me zelfklever op uw binnentoestel. Na registratie van uw installatie krijgt u op de website een overzicht van de beschikbare servicepakketten.

Nadat uw installatie opgestart is, zal de erkende Daikin installateur uw installatie opladen in het systeem. Daar kan u met de registratiecode uw installatie registreren. Dit kan tot 1 jaar na de opstartdatum.

De standaardgarantie start bij de levering van het toestel bij uw installateur en bedraagt 2 jaar. Indien uw toestel geregistreerd is op de Stand By Me website dan krijgt u 6 maanden extra garantie en zal de garantie pas starten bij opstart van de installatie. Op voorwaarde dat de opstart niet later dan 18 maanden na de levering van de toestellen plaatsvindt. Deze garantie dekt wisselstukken en werkuren uitsluitend voor garantiegevallen op uw Daikin/Rotex toestel. U kan voor uw geregistreerd toestel de garantie op wisselstukken verlengen tot 8 jaar na opstart door middel van het Peace of mind pakket (voorwaarden in pakketomschrijving).

Ja, dit is mogelijk. Meld u aan op uw Stand By Me account en ga naar het servicepakket dat u wenst te annuleren. Klik op de rode 'Annuleer' knop. Vooraleer u het pakket definitief kunt annuleren, dient u het woord CANCEL in te vullen.
Na annulatie van het pakket stopt de verlenging van de garantie en worden de toekomstige betalingen geannuleerd.